وبلاگ معین رسانه

آموزش ساخت پروانه در افترافکت

آموزش ساخت پروانه در افترافکت

در این آموزش ساخت پروانه در افترافکت که برای شما تهیه کردیم سعی داریم تا از قابلیت های ویژه ای که در نرم افزار افترافکت وجود دارد بیشتر صحبت کنیم.خیلی موقع ها ممکن نیاز پیدا کنید پروانه ای رو به صورت دوبعدی در افتر افکت بسازید و اون رو روی تصاویرتون مثل تیزر های تبلیغاتی و یا لوگوموشن انیمیت کنید.در این آموزش تصویری نحوه ساخت یک پروانه و بال زدن و حرکت اون در نرم افزار افترافکت رو آموزش دادیم.

یکی از قابلیت های نرم افزار افتر افکت خلق انیمیشن های دوبعدی و سه بعدی می باشد که بسته به قوه تخیل و نیز توانمندی شما در این نرم افزار نتایج لذت بخشی را خلق نمایید.در ساخت تیزرهای تبلیغاتی استفاده از این تکنیک می تواند به شما این امکان را ارائه دهد که مثلا بتوانید از یک پروانه در یک لوگوموشن و حتی تیزر محصولات آرایشی بهداشتی استفاده کنید و باعث جذابیت آن تیزر تبلیغاتی شوید.

از اسم این نرم افزار این مطلب نمایان می شود که بتوانید از آن برای تکمیل فرآیند تولید استفاده نمایید.دراین تکنیک سعی کردیم با بیان نکات مربوط به کامپوزیت کردن،انیمیت و کدنویسی یک پروانه بسازیم که می تواند بر اساس یک ریتم مشخص بال بزند و در یک مسیر غیر مستقیم به صورت متناوب حرکت نماید که به ایجاد حس طبیعی از این پروانه منجر می شود.

در آموزش های بعدی سعی می کنیم در خصوص نوع دیگری از ساخت جلوه های ویژه در تیزرهای تبلیغاتی و یا انیمیشن های دو بعدی و سه بعدی بیشتر توضیح دهیم.

اگر شما هم در خصوص نوع خاصی از تکنیک های موجود برای نرم افزار افترافکت به دنبال جواب برای سوالات خود هستید کافی است سوالات خود را برای ما ارسال نمایید تا طی یک آموزش تصویری آن را برای شما آموزش دهیم.

اگر از دیدن این فیلم آموزشی لذت بردید پیج ما را در صفحات مجازی دنبال کنید.