ساخت فیلم صنعتی و مستند تبلیغاتی

از خطوط تولید کارخانه ها │ شرکت های خدماتی │ پروژه های ساختمانی و راهسازی│نیروگاه و پالایشگاه

ساخت فیلم صنعتی برای کارخانجات و صنایع

"ساخت فیلم  صنعتی و مستند تبلیغاتی" با به روزترین تکنیک های فیلمسازی و به صورت چند زبانه

فیلم های صنعتی دقیق ترین و کامل ترین روش برای معرفی توانمندی ها ، تجهیزات و استانداردهای مورد استفاده در صنایع تولیدی و شرکت های خدماتی می باشد که می تواند نقاط قوت و تمایز شما از سایر رقبا را به خوبی نمایش دهد.

از این نوع از مستندهای صنعتی و تبلیغاتی به منظور نمایش پروسه تولید در شرکت های تولیدی و صنعتی، نحوه ارائه خدمات در شرکت های خدماتی و تجاری،و نیز نحوه پیشرفت پروژه در شرکت های عمرانی و راهسازی استفاده می شود تا ضمن معرفی آن شرکت بتواند مخاطب را با نحوه انجام کار،استانداردهای به کار گرفته شده و نیز تجهیزات مورد استفاده آشنا نماید و مخاطب را برای استفاده و خرید از آن محصولات و خدمات مجاب و ترغیب نماید.

از فیلم های صنعتی می توان در نمایشگاه های بین المللی و یا بر روی سایت اینترنتی شرکت برای نمایش و جذب مخاطب استفاده نمود.

افتخار داریم که توانسته ایم سال ها تجربه خود در زمینه ساخت تولید محتواهای تبلیغاتی را به کار بگیریم و در کنار صنایع، تولیدکنندگان و مجریان پروژه های صنعتی،خدماتی و عمرانی باشیم و تلاش آنها را به تصویر بکشیم.

ساخت فیلم صنعتی

ساخت فیلم صنعتی به زبان انگلیسی

شاید نیاز داشته باشید برای مشتریان خارجی خود به زبان هایی غیر از فارسی، فیلم صنعتی بسازید تا مشتریان بتوانند با جزییات و اطلاعات داده شده درون فیلم بهتر ارتباط برقرار کنند بدون آن که نیاز داشته باشند کسی برای آن ها ترجمه انجام دهد.

شرکت تبلیغاتی معین رسانه با سال ها تجربه در ساخت فیلم های صنعتی و شرکتی ضمن تهیه سناریو و متن به زبان های بین المللی در کنار شماست تا بتواند به کسب سهم بیشتری از بازارهای جهانی برای برند شما کمک نماید.در ساخت این فیلم ها حداکثر دقت در ترجمه و بیان درست جملات به لحاظ گرامر و آوایی مورد توجه قرار می گیرد تا بینندگان غیرفارسی زبان و آشنا به زبان انگلیسی بتوانند به خوبی با محتوای فیلم آشنا شوند.

بعد از تهیه متن به زبان مورد نظر ،این متن توسط صداپیشه های دوزبانه و با لهجه و فن بیان متناسب با آن زبان برای ضبط به استودیو ارسال می شود و به عنوان زیربنای اصلی فیلم صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد تا همه بخش ها با جزییات مورد نظر سفارش دهنده به خوبی نمایش و معرفی شود.

ساخت فیلم صنعتی انگلیسی

نمونه کارهای ساخت فیلم تبلیغاتی صنعتی

برآورد هزینه ساخت فیلم صنعتی در سال 1403

با نحوه ارائه خدمات و مولفه های تاثیر گذار در قیمت ساخت فیلم های صنعتی برای شرکت های تولیدی، صنعتی و خدماتی آشنا شوید.

پکیج اقتصادی
Eco
میلیون 37 تومان
مدت زمان تولید 7 روزه
تصویربرداری Full HD
زمان فایل تا 2 دقیقه
تجهیزات سینمایی و به روز
تدوین تخصصی و اصلاح رنگ
لوگو موشن دوبعدی
_
_
_
_
_
_
پکیج کامل
Full
میلیون 69 تومان
مدت زمان تولید 15 روزه
تصویربرداریFULLHD-4K
زمان فایل تا 10 دقیقه
تجهیزات سینمایی و به روز
نمای هوایی
نسخه کوتاه اینستاگرامی
گوینده حرفه ای صداآشنا
تیم کارگردانی
تهیه سناریو
تدوین حرفه ای و اصلاح رنگ
لوگوموشن حرفه ای
اینفوگرافیک و موشن گرافیک
  • قبل از ساخت و تصویربرداری فیلم صنعتی طی جلسه ای سناریو و لوکیشن های تصویربرداری مورد بررسی قرار می گیرد.
  • برای لوکیشن های خارج تهران و کرج درصدی به مبالغ اضافه می شود.
  • برای لوکیشن های نزدیک به مراکز خاص دریافت مجوز تصویربرداری ضروری می باشد.

ساخت فیلم صنعتی چیست؟

فیلم صنعتی” به ویدئویی گفته می‌شود که با هدف نمایش فرآیندها، محصولات، خدمات و یا معرفی یک شرکت یا صنعت خاص تهیه و تولید می‌شود. این نوع فیلم‌ها معمولاً به منظور آموزش، تبلیغات، مستندسازی و یا اطلاع‌رسانی ساخته می‌شوند و نقش مهمی در ارتباطات تجاری و صنعتی دارند.مدت زمان این نوع از فیلم ها در مقایسه با تیزر های تبلیغاتی بیشتر بوده و حدود 5 تا 10 دقیقه می باشد.
در واقع، هدف اصلی فیلم صنعتی، نمایش تجهیزات،دستگاه ها و روش های های تولید محصول ونیز میزان بهره‌وری در محیط‌های صنعتی و پروژه های تولیدی و عمرانی مختلف است. از این نوع فیلم‌ها به طور گسترده در حوزه‌های مختلف اقتصادی مانند صنعت، کشاورزی، ساخت و ساز، بهداشت و ایمنی، فناوری، و غیره استفاده می‌شود.

در مقاله ای با عنوان 10 نکته طلایی ساخت فیلم صنعتی خوب به اهمیت ساخت این نوع از فیلم ها و نیز مولفه هایی که منجر می شود یک فیلم صنعتی خوب و کارا داشته باشیم پرداخته ایم که توصیه می کنیم قبل از سفارش حتما مطالعه بفرمایید.

ساخت فیلم صنعتی و مستند تبلیغاتی

مراحل ساخت فیلم صنعتی چیست؟

  • تحقیق و برنامه‌ریزی:

    • جمع‌آوری اطلاعات دقیق درباره صنعت، شرکت، محصولات و خدمات مورد نظر.
    • تعیین هدف اصلی فیلم (آموزش، تبلیغات، مستندسازی و غیره).
    • تهیه‌ی یک سناریو یا داستانی که پیام اصلی را به خوبی منتقل کند.
  • پیش‌تولید:

    • نوشتن فیلمنامه بر اساس سناریوی تهیه شده.
    • انتخاب محل‌های فیلمبرداری و تعیین زمان‌بندی.
    • تهیه لیست تجهیزات مورد نیاز برای فیلمبرداری.
    • انتخاب بازیگران و یا مصاحبه‌شوندگان در صورت لزوم.
  • تولید:

    • فیلمبرداری صحنه‌ها بر اساس فیلمنامه.
    • ضبط صدا و انجام مصاحبه‌ها.
    • استفاده از تکنیک‌های مختلف فیلمبرداری مانند نماهای مختلف، حرکت دوربین، و استفاده از نور مناسب برای ایجاد کیفیت بالای تصویری.
  • پس‌تولید:

    • ویرایش فیلم و تدوین صحنه‌ها.
    • اضافه کردن افکت‌های ویژه، انیمیشن‌ها و گرافیک‌های متحرک در صورت نیاز.
    • تنظیم صدا و موسیقی متن.
    • نهایی‌سازی و تهیه نسخه نهایی فیلم به فرمت‌های مورد نیاز.

ساخت فیلم صنعتی ومستند تبلیغاتی

در ساخت فیلم صنعتی، توجه به چه مواردی  اهمیت دارد؟

1. تعیین هدف ساخت :

برای ساخت این نوع از فیلم ها، لازم است هدف و مقصود نهایی از تولید فیلم را به دقت تعیین کنید. این هدف می‌تواند شامل ، تبلیغات محصولات، نمایش تجهیزات و روند ساخت یک محصول و یا پروژه،آگاهی بخشی در مورد استانداردها و مواردایمنی رعایت شده یا دیگر اهداف تجاری و صنعتی باشد.

2. تهیه سناریو و چک لیست تصویربرداری :

بسته به نیاز مشتری و نوع فعالیتی که قرار است از آن فیلم و مستند تبلیغاتی تهیه شود،بخش های مختلف طبق چک لیست و برنامه ریزی قبلی تصویربرداری می شود تا بخشی از فرآیند تولید که باید در نسخه نهایی دیده شود از قلم نیوفتد،چون در این صورت امکان تصویربرداری مجدد ممکن است به آسانی امکان پذیر نباشد. 

3. کیفیت تصویر و صدا:

استفاده از تجهیزات مناسب تصویربرداری همچون دوربین ،منابع نوری و میکروفون برای ضبط تصاویر با کیفیت و صدای واضح  وهمینطور تکنیک های تصویربرداری می‌تواند تأثیر زیادی بر جذابیت و تاثیرگذاری فیلم  نهایی داشته باشد.

4. انتقال پیام درست:

فیلم تبلیغاتی نیز همچون سایر فیلم ها دارای یک پیام و مفهوم از پیش تعیین شده می باشد به این صورت که مخاطب در انتهای فیلم آن را به درستی دریافت نماید.این پیام می تواند تبلیغاتی،آموزشی و یا حتی خبری باشد.

5. استفاده از گرافیک و انیمیشن:

افزودن عناصر گرافیکی و انیمیشن به فیلم می‌تواند به عنوان مکمل برای انتقال مفاهیمی باشد که نمی توان به تصویر کشید و به فهم درست پیام فیلم کمک بسزایی خواهد کرد.

6. استفاده از موسیقی و صداپیشه مناسب:

انتخاب موسیقی مناسب هم می تواند تعیین کننده ریتم تدوین تصاویر باشد و هم بر اثرگذاری تصاویر بیافزاید، از طرفی انتخاب صداپیشه برای خوانش متون بر روی تصویر می تواند به کمک تصاویر آمده و درک مفاهیم مورد نظر سناریو را آسان تر نماید.

 

برندهایی که افتخار همکاری با آنها را داشته ایم

تلاش کرده ایم تلاش و موفقیت مشتریانمان را به تصویر بکشیم

پاسخ به سوالات رایج ساخت فیلم صنعتی

داشتن فیلم صنعتی برای کسب وکار من لازمه؟

به طور کلی فیلم های صنعتی بیشتر مناسب شرکت های تولیدی،صنعتی و عمرانی هست که برای معرفی نوع فعالیت خودشون و نیز نحوه تولید محصولات و ارائه خدمات و یا ساخت پروژه هاشون نیاز به زمان بیشتری از محتوای تصویری دارند تا بتونن با ذکر جزییات نحوه فرآیند ساخت و تولید رو نشون بدن و مشتریان خودشون رو جذب و متقاعد کنند که از محصولات و خدماتشون بهره مند بشن.

برای تهیه یک فیلم صنعتی از کجا باید شروع کنم؟

پس از تماس شما با کارشناسان ما ابتدا سعی می کنیم طی یک جلسه حضوری با نوع فعالیت و اهداف شما از ساخت فیلم صنعتی آشنابشیم و با هماهنگی شما اقدام به یک سناریوی متنی و بر اساس اون متن نریشن می کنیم که اساس و زیربنای ساخت فیلم صنعتی به شمار میاد،سپس بعد از تایید، اقدام به ضبط بخش های مختلف براساس سناریو می کنیم و در مرحله تدوین همه پلان به درستی انتخاب و کنار هم قرار می گیرند تا فیلم صنعتی ساخته شده دارای پیامی باشه که سفارش دهنده در نظر داره مخاطب اونو به درستی دریافت کنه.

هزینه و مدت زمان ساخت یک فیلم صنعتی چطوری محاسبه میشه؟

همونطور که پیشتر توضیح دادیم برای ساخت یک فیلم صنعتی و مستند تبلیغاتی براساس نوع پروژه، سناریو و در ادامه پلان های مربوط به هر بخش ضبط میشه،که به صورت مستقیم میتونه مدت زمان اون فیلم رو مشخص کنه ولی به طور تقریبی بهتره فیلم های صنعتی مدت زمانی بین 5 تا 10 دقیقه داشته باشه که مدت زمان بیشتر از اون ممکن حوصله سر بر باشه و نتونه مخاطب رو تا انتها نگه داره.البته نوع پروژه،نوع و نحوه تصویربرداری و تدوین و همینطور ساختار کلی فیلم میتونه اونقدر جذاب باشه که بیننده متوجه گذر زمان نشه.درخصوص هزینه های ساخت هم باید بگیم که مولفه های اصلی و تاثیر گذار عبارتند از: لوکیشن و بعد مسافتی اون،نوع پروژه،نوع تصویربرداری مورد نظر،تعداد روزهای فیلمبرداری،تجهیزات خاص به کار گرفته شده برای ضبط،مدت زمان فیلم و همین طور مدت زمان اجرا و تحویل پروژه و ریسک های پروژه همگی در هزینه ساخت فیلم تاثیر گذار هستند.

به اندازه یک تلفن با شما فاصله داریم
شنبه تا پنجشنبه
ساعت 9-18
026-34908975
0921-2756234
تماس با معین رسانه