ساخت استوری موشن اینستاگرام

ساخت استوری موشن  اینستاگرام به صورت گرافیکی و انیمیشنی یکی از انواع روش های تولید محتوا برای جذب مخاطب و وایرال شدن در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام می باشد که توسط شرکت معین رسانه به صورت ماهیانه ، هفتگی و یا مناسبتی تولید و ساخته می شود.

آمارها نشان می دهد این نوع از محتوا در مقایسه با پست ها و استوری های گرافیکی ثابت که صرفا شامل المان های گرافیکی و متون ثابت است دارای جذابیت و اثر بخشی بیشتری می باشد.

امروزه به دلیل گسترش دسترسی به پیج های اینستاگرامی و افزایش رقابت بین آنها وجود محتواهای چشم نواز تر می تواند میزان اعتماد و درخواست خرید و استفاده از آن خدمات را افزایش دهد و صرفا تولید محتواهایی نظیر یک عکس و متن ثابت نمی تواند مخاطب را راضی به خرید نماید.

  • ساخت استوری متحرک گرافیکی
  • ساخت پست  متحرک گرافیکی
  • ساخت ریلز گرافیکی و انیمیشنی

مزایای ساخت استوری متحرک اینستاگرام چیست؟

  • نمایش گرافیک، نوشتار و تصاویر به صورت متحرک در اندازه های استاندارد استوری اینستاگرام و با موسیقی های دارای کپی رایت و ترند می باشد تا بتواند مخاطبان را به دنبال نمودن پیج برای دریافت اطلاعات و یا نکات آموزشی ترغیب نماید همچنین جلوه ی این گونه از محتواها در اکسپلور اینستاگرام موجب می شود که کاربر روی آن کلیک نموده و هم کل آن را مشاهده نماید و هم سری به پیج بزند که این امر ضریب موفقیت در فروش و جذب فالور را دو چندان می کند.

  • از جمله مزایای این نوع استوری موشن ها در مقایسه با استوری های ثابت و پوستری تنوع و زیبایی آن می باشد که در مدت زمان کوتاه پخش استوری می تواند پیام و مفهوم مورد نظر شما را به مخاطب انتقال دهد.

  • ساخت استوری و ریلزهای متحرک گرافیکی به صورت مناسبتی و خاص برای جشنواره های فروش،اعیاد و روزهای ویژه ملی.

  • امکان ساخت تمام استوری ها به صورت داستانی و صداگذاری شده و بسته به نوع سفارش بعد از طراحی سناریو.

  • صرفه جویی در زمان و هزینه های شما بدون اینکه مجبور باشید زمان زیادی رو صرف یادگیری نحوه ساخت استوری موشن کنید.

 

ساخت استوری متحرک گرافیکی

هزینه ساخت استوری متحرک و ریلز گرافیکی

برای سفارش ساخت استوری و ریلزهای گرافیکی کافیه تعداد و نوع محتوایی که قرار هست طوری بشه رو بررسی کنیم و براساس اون هزینه رو اعلام می کنیم. البته شما می توانید با مراجعه به بخش تولید محتوای اینستاگرامی با هزینه های مرتبط آشنا شوید.

مطمنا هزینه های ساخت این نوع از محتواهای اینستاگرامی در مقایسه با زمان و تخصصی که برای ساخت آن نیاز است بسیار به صرفه تر بوده و همینطور نتیجه بهتری خواهد داشت.

چگونه استوری موشن بسازیم؟

بخشی از نمونه کارهای استوری متحرک

برای دیدن نمونه کارهایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.